Ubisoft | Ghost Recon kampagne

 

Opgaven

Vores gode og flerårige samarbejdspartner Ubisoft kontaktede os med en sjov opgave, der med en kort deadline skulle indeholde flere forskellige kampagne elementer.

I forbindelse med Ubisofts lancering af spillet “Ghost Recon Breakpoint” lød briefen på flere DOOH (Digital Out Of Home) placeringer i både Danmark, Norge, Sverige og Finland.
Undervejs i processen kom også forespørgslen om produktion af en Snapchat linse med en maske, som én af karaktererne bærer i Ghost Recon spillet.

Se og læs mere om vores leveringer til Ubisoft nedenfor:

Kunde:
Ubisoft

 

Opgaver

  • Snapchat linse
  • +30 DOOH leveringer
  • Sprogversioneringer
  • Levering til udbyderne af outdoormedierne

 

“Det er en fornøjelse at arbejde med CPH Digital, da de lynhurtigt sætter sig ind i kundens behov, og producerer flot kreativt materiale, som ofte overstiger ens forventninger. CPH Digital svarer lynhurtigt på mails, og er også altid lette at få fat på over telefonen”
Tommy Løfwall-Johansen, Brand Manager hos Ubisoft

Snapchat linse med Ghost Recon demon face effekt og world template

Lens Studio

Lens studio er et værktøj til produktion af Snapchat linser ved hjælp af 3D teknologi.

Ghost Recon masken har vi skabt ved brug af 3D tracking, hvor vi positionerer og modificerer masken, så den flytter sig, roterer og skalerer ud fra dine bevægelser.

Ansigt og overkrop er masket ind på en Ghost Recon baggrund fra spillet – et såkaldt “world template”.

 

Video på Nørreport metrostation

 

Det er ALTID fedt at se sit arbejde ude i virkeligheden…
Derfor tog vores content manager, Astrid, en tur til Nørreport station for at lave nogle optagelser af vores arbejde med Ghost Recon Breakpoint DOOH-kampagnen. Se resultatet herunder.

DOOH på Oslo Central Station

Skal vi hjælpe dig med din næste kampagne?