Display-annoncering

Display-annoncering (også kaldet banner-annoncering) giver dig mulighed for at ramme en større målgruppe på tværs af websider, nyhedssider, blogs, Gmail, Youtube, mobilenheder og i apps. Vi hjælper med design, produktion og optimering af din display-annoncering, så den genererer mere trafik til dit site, hvilket i sidste ende betyder flere leads og øget omsætning. 

Vejen til succes med display-annoncering

Hvordan CPH digital hjælper dig

Sådan kommer du i gang med display-annocering

Vejen til succes med display-annoncering

Bliv mere synlig, få mere trafik og øg dit salg

Udfordringen
Display-annoncering kan bruges på tværs af hele kunderejsen. Vejen til succes afhænger af om du rammer den rigtige målgruppe med det rigtige budskab.
Dit mål
At undersøge og indarbejde, hvordan din strategi skal ændres for at finde den rigtige målgruppe og budskab.

 

Dine overvejelser
Hvad vil du gerne opnå?

  • Sælge flere produkter eller ydelser?
  • Skabe kundeloyalitet?
  • Kundeengagement?
  • Øge “brand awareness”?

Hvad vil du gerne sige?
Hvordan skal dine bannere se ud?

"Vejen til succes med display-annoncering afhænger af om du rammer den rigtige målgruppe med det rigtige budskab."

Hvordan CPH digital hjælper dig

Budskab og layout

På baggrund af dit mål, hjælper vi med at skabe det rigtige budskab og grafiske layout. Vi kan hjælpe med at lave et design helt fra bunden med udgangspunkt i jeres visuelle identitet, eller ud fra givent materiale. Vi har efter mange år i banner branchen udviklet et sæt regler for, hvordan online materiale skal sættes op for at maksimere opmærksomhed og konverteringsrater.

Vi kender til alle restriktioner som online materiale skal opfylde, eksempelvis alle de forskellige skærmopløsninger materialet skal fungere på, samtidig med at bannerne skal overholde forskellige kravspecs. på baggrund af forskellige Adhosting systemer.

Animation og funktionalitet

Når budskab og layout er på plads, sætter vi det op i HTML5 med den animation og funktionalitet der passer bedst til de mål vi går efter. Vi sørger for at bannerne altid overholder specs. til netop det adhosting system (Google Admanager (DoubleClick), Google Ads, Adform, Sizmek m.fl.), som bannerne skal køre i.

Alt afhængig af målene for den enkelte kampagne kan man bruge video (også live), dynamisk indhold (baseret på målgrupper – tredjepart eller første part), gamification, sign-up flow, chat, live feed (Twitter, facebook), custom API integration m.m. i sine display-annoncer.

Levering

Når bannerne er produceret og godkendt sørger vi for at følge dem helt til dørs til de er live via. det adhosting system der skal brugess, eller via. levering til jeres mediebureau som tager dem resten af vejen.

Hvis vi står for opsætningen af kampagnen klarer vi selvfølgelig også afrapportering, samt løbende optimering af kampagnen, så du nemt kan følge med i hvordan din kampagne performer.

 

Sådan kommer du i gang med
display-annoncering

Kontakt os for et prisestimat på din specifikke opgave.

Inden da skal du blot tænke over, hvad du gerne vil opnå med din kampagne og hvor meget du selv kan stå for.

Prisen på en display-annoncering kampagne afhænger af hvor meget vi skal hjælpe igennem kampagnen.

Overvej derfor flg. punkter:

  • Hjælp til målgruppe
  • Hjælp til budskab
  • Hjælp til design
  • Antallet af bannere der skal bruges
  • Kompleksiteten af animation og funktionalitet
  • Deadline for levering
  • Løbende afrapportering og optimering

Start din vækst med display annoncering i dag.

Mulighederne inden for bannerannoncering er mange – og vi forstår, hvis det kan være en jungle at finde rundt i! Derfor hjælper vi rigtig gerne med de tekniske og strategiske valg forbundet med din display-kampagne. 

Vi står klar til at vejlede dig i valg af adserver systemer, bannerspecifikationer og formater samt hvilke konverterings triggers der skal sælge din vare eller service, så kontakt os endelig for et uforpligtende møde.

LAD OS KOMME IGANG

Er du klar til at gøre en forskel?