Toyota Danmark | Digital kampagne

 

Udfordring

Som ny olympisk og paraolympisk partner ønsker Toyota at fremme mobilitet for alle. Med sloganet “Intet er umuligt, når først man har sat sig et mål” opfordrer Toyota alle til at nå deres mål i livet. Ud fra denne præmis skulle det gøres muligt for alle at deltage i “Start Your Impossible” kampagnen ved at dele et personligt mål i livet.

Løsning

I samarbejde med The & Partnership London og m/SIX har vi udviklet en formular til Toyota Danmarks hjemmeside, der gør det muligt at dele et personligt mål i livet ved at uploade et billede og tilføre en kort beskrivelse af sit mål.

Resultat

Opslaget med dit personlige mål vil i forbindelse med Toyota Danmarks “Start Your Impossible” kampagne blive vist på bannerannoncer på digitale medier, billboards på Rådhuspladsen, skærme hos DSB og i Københavns Lufthavn, m.m.

Kunde:
Toyota Danmark

Samarbejdspartner:
The & Partnership London
m/SIX Denmark

Opgaver

  • Udvikling
  • Implementering

LAD OS KOMME IGANG

Er du klar til at gøre en forskel?